Tuesday, January 26, 2016

Kelebihan Set Kesuburan Shaklee

No comments    
categories: 

Assalamualaikum
Kalu korang ingat lagi.. entry kausar sebelum ni, kausar ada bagi tips untuk meningkatkan kesuburan cara tradisional kan! Kali ni teruja sangat kausar nak kongsi kebaikan set kesuburan Shaklee pulak..

Kausar faham sangat zaman yang serba serbi nak cepat ni kita kekadang tak sempat nak pikirkan tentang pemakanan kita seharian. Apatah lagi kekadang apa yang kita makan dah hilang zat disebabkan masak terlalu lama, penggunaan racun perosak dalam penanaman sayur dan buah-buahan and so on...

So nak tak nak, kita memang wajibunnah amalkan suplemen seharian. tapi awassss !! hanya yang organik tau. Say No to Sintetic product..
Set Kesuburan Shaklee

KEBAIKAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Vitamin E : meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

Zinc Complex : memperbaiki masalah prostat, memperbaiki dan menyembuhkan benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan pembengkakan prostat dalam kadar 70%. Serta dapat meningkatkan kemampuan seks lelaki dan keupayaan seks yang bertenaga.

B-complex : menukar makanan kepada tenaga dengan mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan, melawan tekanan dengan memastikan fungsi saraf sekaligus meredakan sakit kepala, kemurungan dan insomnia.

Alfalfa : ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

GLA : membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormone lelaki dan wanita, memperbaiki simpton PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Vitamin C : membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simpton flu dan selsema.

Energizing Soy Protien : Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovary, menopaus dan pembesaran prostat. Serta meningkatkan dorongan seksual dan rangsangan.

Vitalea : menyediakan asas nutrisi, memastikan sel badan hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon, serta menjaga kesihatan tiroid.

insyaAllah dengan usaha kita beserta doa yang bersungguh-sungguh nie..Allah akan mengabulkan permintaan kita.



Untuk sebarang pertanyaan jangan segan silu roger-roger kausar.



Siti kauthar binti Mohamad :  Independent Distributor
ID Number :  1186983
Contact Number :  01126024678
Postage ke seluruh Malaysia


Untuk sesiapa yang berminat untuk menjadi AHLI SHAKLEE..boleh terus contact kausar kat nombor yang tertera

0 comments:

Post a Comment