Sunday, June 19, 2016

Australia oh Australia

No comments    

Australia oh Australia

Angan-angan kalo kita usahakan tak mustshil kan jadi kenyataan InSyaAllah :-D. Kecik-kecik dulu selalu dengar orang cakap Australia ni pemandangan dia cantik, macam syurga dunia. Abis jaoh saya tengok dalam tv jela. Tak pun  gambar² hiasan dalam majalah..kuakuakua.

sejak dari hari tu, terus pasang cita-cita nak p sini. Bukannya kat mesia ni takde tempat yang semacam Australia pemandangannya. Tapi bila dari kecik dah terbayang-bayang, jadi gila bayang la..krahkrahkrah (dalam mesia pun tak abis jelajah lagi) kihkih.. tinggi betul angan-angan cik jah ni

kenapa nak pergi Ausie?
sebab dia cantik. nak juga tengok sendiri dan hirup sediri udara sana. Takmau la dengar cerita aje kan.

nak bawa sapa pergi sana?
nak bawa kekasih hati saya laa.. muahaha

kenapa nak bawa dia?
sebab dia yang boleh uruskan segala keperluan saya dan anak nanti. Sebab dia suami saya hihihi. Nanti boleh mengada-ngada nak posing sakan ada orang snap pic :-D

agak-agak berapa belanja?
mengikut backpackers perbelanjaan bajet dalam RM2k seorang. Paling-paling komang la saya bajet kasar. Saya pom blur kalo bab kiraan..nanti kita serahkan pada orang sebelah la yea..huhu. jadi kena menabung stat dari sekarang. Tabung Australia pulak..dulu-dulu buat tabung kawen (dah setel) :-P

Bila target nak pegi?
Tahun depan bb Raudhah tecik lagi.. kita kasi up sikit lagi biar dia besar sikit.agak² umo dah 2 tahun. Bukan lama sangat 2 tahun lagi.pejam celik pejam celik dah 2 tahun InSyaAllah.

siapa nak ikut saya? jommmm
Kita kumpul duet sesiap.. hehe
Hidup kena lah ada perancangan kan. Lepastu kita doa usaha dan serahkan perancangan pada Allah. Moga² direalisasikan.. hahaha
Mestilah ada wow :-*

#tsunamishaklee
#shakleebysar
#ShakleeTheBestEver
#myhealthymywealthy
#MakeMyDreamComeTrue

Shaklee id no : 1186983 / siti kauthar bt mohamad
Cod Area.        :  sg buloh @ subang
Postage           :  seluruh malaysia
Phone no.       :  0145154928 wassup / 01126024678 col only / pm by fb


0 comments:

Post a Comment