Wednesday, June 22, 2016

Tak pernah tak cinta

No comments    

Dah lama tak conteng² kat sini rasanya.. sempena bulan mulia ni, tetiba rasa sebak sangat sebab tak dapat jalani ibadah di samping orang tua tercinta. Pulak tu berpantang sengsorang bulan puasa. Memang pakej la sebaknya :'(

Alkisahnya, Mak selalu cakap walaupun jauh di mata tapi tetap di hati.. mak tetap doakan kesejahteraan anak mak. Oh... rindunya dekat mak. Ini lah kasih ibu, sampai ke syurga.

Sebelum ni belajar dekat terengganu je selama 6 tahun. Tiap² minggu boleh balik jumpa mak. Pendek kata tak penah duk jaoh. Sekarang dah menetap jaoh (jaoh la sangat) huhu. Dah tak boleh balik tiap² minggu lagi. Homesick :-D

Sebagai anak, saya nak bagi yang terbaik untuk membahagiakan mak dan abah. Kalo boleh apa yang dorang inginkan saya nak penuhi. Tapi dengan keadaan sekarang masih lagi terkial². Setakat yang termampu jer.

So, saya tak penah berhenti berharap agar satu hari nanti saya dapat memantau kesihatan mak tiap masa dan berikan tonik kesihatan like vivix.

Sebelum ni my sister dah beli kan sekali. Mak suka lah kan rasanya masam² ribena giteww. Kalo pahit rasa ubat. Idoknyaa dia nak makan huhu.

Kalo boleh takmau putus stok.. nak bagi yang terbaik je untuk mak. Sebagaimana mak lahirkan, besarkan dan bagi pelajaran agama sampai jadi manusia. Setakat ini untuk kesihatan ibu kesayangan apalah sangat kan.

Kenapa berimpian nak bagi vivix?
Sebab nak tengok my mom sihat dan cergas. Saya fikir, dalam banyak² hadiah inilah yang paling terbaik. Bila sihat kita pom senang hati bawak p travel :-D

Bila dah success dalam shaklee, mereka lah orang pertama saya akan reward. Takde yang lain melainkan mereka nyawa dunia & akhirat.

Jommm kita berimpian untuk memewahkan ibu kita semua dan semoga ianya tercapai.
InSyaAllah.. :-D

Kita belanja gambar mak ayah kesayangan kita satu ek..kihkihkih
Haa...satu lagi kalo nak order vitamins dan tonik vivix shaklee boleh la roger ek. Kita sembang² dulu. Nak isi form ahli dulu pom boleh lepastu wassup la saya.Saya dengan suka hatinya bagi konsultasi percuma. Biz shaklee takkan ni yang bestnya.. kami takkan biarkan korang terkial²..kami akan guide sampai jadik. Cuma paling penting komitmen
:-D

#shakleebysar
#tsunamishaklee
#myhealthymywealthy


0 comments:

Post a Comment