Saturday, September 03, 2016

Pengedar shaklee sg buloh : Kaedah Memilih bisnes online

No comments    



Saya tak pasti bila terbuka hati untuk join Shaklee. Sedangkan sebelum tu saya di momokkan dengan yahudi.

Tapi saya takkan pernah lupa, bisnes ni datang masa saya mintak dengan Allah dengan linangan air mata agar saya di ketemukan dengan bisnes yang amat bagus, sesuai dengan jiwa saya dan boleh mendatangkan pendapatan unlimited.

Sebabnya sebelum ni saya dah banyak membazir masa tenaga dan wang pada bisnes yang ke laut. Macam-macam bisnes. Ianya mengajar saya erti sebuah bisnes dan takde jalan pintas untuk berjaya.

Dan jika memilih untuk bergelumang dan kancah ni, sendiri mau ingat yang kita takkan sesenang masuk beribu riban tanpa secalit usaha. Inilah yang saya lupa dulu..anak hingusan kan !!
Pengalaman mengajar erti kebahagiaan..

Masa join tu, saya selidik dulu. Tentang produk, keberkesanan, syarikat dan kehalalannya. Ingat bodoh2 jeke saya sign up.. tak mau pisang berbuah dua kali doh. Alhamdulillah akhirnya saya cintaaa sayanggg lovingggg ting ting dengan bisnes ni. Apatah lagi bila consume vitaminss yang sangat effected.

Tambah-tambah saya ni suka consume suplemen (korang tau sajalah dengan suplemen je dapat penuhi piramid makanan kita sekarang nih). Tapi tau sajalah berapa banyak suplemen dalam pasaran yang betul-betul organik boleh dipercayai. Saya tak makan sebab saya susah nak percaya. So korang paham kan kenapa saya loving dengan shaklee ni.

Set Cantik, Set Hamil, Set apapun... sebenanya ia tentang memenuhi nutrisi dalam badan saja. Agar sihat dalaman sihat luaran
So uolss will get twice effect aummphhh

Alhamdulillah efek positif yang saya rasa ni saya nak kongsi dengan orang ramai.. ilmu kalau tak di share jadi kerak jugak hmmm

Ingat kausar, ingat mysarbeauty
Founder mysarbeauty

Korang ada masalah kesihatan yang perlu di selesaikan? Nak cantekkk? Boleh dapatkan konsultasi terbaik dari kausar (your xpert consultant)




SHAKLEE |  Selamat Suci & Semulajadi


0 comments:

Post a Comment