Saturday, September 03, 2016

Pengedar Shaklee Sg buloh : Tonik super power | koleksi testimonial Vivix

No comments    




Ramai sangat orang tertanya-tanya perihal vivix. Apa kegunaannya? Apa keistimewaannya? Menjadi ke vivix ni? Alooo kenapa mahal sangat vivix ni?

Oklah, kausar jawab kat entry ni saja pertanyaannya. Nati boleh buat rujukan & pengetahuan untuk semua orang kan.

Lihatlah betapa banyaknya kegunaan tonik vivix untuk menyelesaikan masalah kesihatan kronik. Antaranya :

1. Merendahkan tekanan darah
2. Meningkatkan tahap tenaga
3. Meningkatkan pengeluaran sperma
4. Memulihkan dan mengurangkan pigmentasi
5. Mengurangkan kedut halus
6. Anti kanser
7. Merendahkan tahap kolestrol
8. Menguatkan tulang
9. Melambatkan penuaan
10. Mengurangkan arthritis
11. Meningkatkan daya ingatan
12. Anti inflamasi
13. Menghalang kejadian tumor
14. Menstabilkan perasaan
15. Mengawal selia astrogen
16. Anti depresi
17. Mengurangkan bintik penuaan
18. Membantu glaukoma
19. Mengurangkan rambut beruban dan gugur
20. Mengurangkan alergi dan lelah
21. Menghalang alzheimer
22. Memperbaiki mutasi sel
23. Memoerbaiki kualiti tidur
24. Memperbaiki tekstur kulit
25. Mengawal selia kelikatan darah

Inilah sebabnya vivix dikenali sebagai tonik super power. Terlalu banyak kegunaan vivix dan sudah banyak testimoni berjaya yang di bantu oleh vivix sendiri. Kandungannya yang mesra alam begitu sesuai dalam merawat dan mencegah masalah kesihatan.


TESTIMONIAL TONIK VIVIX




Sekali suap saja untuk total wellness.. sangat senang dan mudah. Bukan saja boleh memulihkan kulit bermasalah tapi untuk masalah rambut gugur juga boleh selesai.

Sangat sesuai bagi pengguna yang cintakan kesihatan dalaman dan luaran, tapi sedikit culas untuk menelan vitamins yang banyak. Boleh cuba vivix sebagai suplemen total wellness.




Sakit dan kesannya epidural ni sape yang tak tau.. semua wanita yang mengalami sangat trauma kan. Sakitnya berpanjangan dan datang secara tiba-tiba.

Magiknyaaaa, vivix dapat menyelesaikan hal tersebut. Kesan sakit epidural tidak lagi membelenggu para penderita dengan tonik ini.




Bukan saja menyelesaikan maslaah kesihatan lain, tapi vivix juga dapat merawat ketagihan nikotin iaitu rokok. InsyaAllah dengan mengamalkan tonik super power ini maka rokok tidak lagi menjadi keutamaan kita.

Tak perlu lagi menghabiskan duit poket kita untuk rokok yang bakal merosakkan kesihatan organ dalaman kita. Eloklah jika duit poket tersebut kita gunakan untuk menjaga kesihatan agar lebih bertenaga dan bebas daei pengaruh rokok ini.




Lihatlah penangan #VivixEffects yang sangat ohsem ini. Ibu dan anak keduanya kelihatan sangat muda. Kita pom tak dapat agak umur dorang.
Wowww.. moh ler kita menjadikan vivix sebagai amalan seharian. Dapat meremajakan dengan perawatan daripada tahap sellular.




Kausar terima banyak feedback positif dari anak-anak yang inginkan memberi yang terbaik kepada ibu bapa mereka. Alhamdulillah memberi hadiah berupa vitamins untuk kesihatan sangat bagus. Apatah lagi kalau kita melihat ibu bapa kita dapat menjalankan ibadah dengan penuh tenaga. Melihat mereka tersenyum boleh melegakan hati kita sebagai anak.

Lihatlah kanser uterine dapat kecut dengan amalkan vivix secara konsisten. Apatah lagi kalau masih sihat mengamalkan tonik ini. Ianya dapat menghalang terus daripada sakit-sakit kronik.




Kembali hamil setelah cyst hilang dari radar.. alhamdulillah sangat lah berbaloi kan. Dapat kegembiraan dua dalam satu.




Wowww sekarang tak payah la lagi kita nak bermekap sakan. Lebih-lebih lagi kalau trngah kalut nak cepat tak sempat touch up. Aduhh tapi masih lagi lawa pinkish gitu. Baru bangun tidur pom orang tak tau. Hehehe




Baru je adik nie ambik dalam seminggu tapi dah nampak kesannya. Perut dah tak rasa keras lagi. Dengan pengambilan konsisten, mampu mengecilkan fibroid adik. Inilah fungsinya vivix.. dengan 1001 kegunaan.




Sakit buah pinggang stage 5 !!!! Agak-agak haru tak kita yang hadapinya? Dia ikhtiar dengan vivix..alhamdulillah tak perlu lagi menghadapi dialisis.




Kini sudah ada cara lain untuk penghidap diabetes dan high blood pressured. Dengan inisiatif miracle product ni maka dapat menghalang diabetes merebak pada masalah-masalah kesihatan lagi.

Alhamdulillah katanya '' KIDNEY GETTING BETTER'' dengan VIVIX.




Sangat yakin dengan vivix bila ianya dapat rasa oleh diri sendiri. Dengan keadaan derita senggugut selama 15 tahun boleh hilang, ketumbuhan di buah dada lesap, sakit dan sengal kesan kemalangan boleh hilang, mana lah rasa ragu-ragu lagi. Siap suggest untuk orang sekeliling lagi. Sonok sangat kan bila dapat membantu orang lain juga sihat walafiat.

Jom kita lekaih amalkan tonik superpower ni.




Suspek tibi.. boleh baik dengan amalkan vivix selama seminggu. Alhamdulillah batuk kering yang berpanjangan dah tak muncul lagi.

Korang kalau hadapi masalah kesihatan seperti ini boleh cuba vivix.


Kita menemui sesuatu tonik semulajadi yang hebat, kemudian kita mampu untuk kekal sihat. Tapi ingatlah masih ada lagi di luar sana yang tidak tahu dan memerlukan kita sebagai penyampai.

Saya taknak simpan ilmu sengsorang, simpan bemda baik sengsorang. Jadi saya kongsikan dengan orang ramai yang memerlukan.

Nah inilah yang boleh saya bantu kalian. Jika kalian mempunyai masalah  seperti yang di alami oleh rakan kita di atas, kalian boleh cuba ikhtiar dengan vivix tonik super power ini.

Sudah terbukti berkesan, jom kita pecut kekalkan dan sembuh kan masalah kesihatan yang kita alami.

Boleh hubungi saya untuk konsultasi terbaik di talian tertera. InsyaAllah saya bantu anda. Kita ikhtiar kemudian letakkan pergantungan pada Allah. Yakin dengan Allah yang Maha Besar.




SHAKLEE. :  SELAMAT SUCI & SEMULAJADI


0 comments:

Post a Comment