Friday, August 26, 2016

Pengedar Shaklee Sg buloh : Minyak ikan terbaik dunia | koleksi testimonial Omegaguard

No comments    




dulu kausar tak pernah ambik tau pasal apa yang berkaitan nutrien ni. nama-nama istilah pom tak tau mende. apa omega nih, apa DHA apa EPA... huwaaaa teruk kan !!


sekarang ai dah pandai, takde la sebijak pakar nutrisi tapi tau la fungsi setiap vitamins ni. Macam mana badan kita berfungsi dengan menggunakan nutrien ni. maka sangat lah penting semua jenis nutrien ni untuk kekal sihat dan bertenaga plus awet muda.. ngeh ngeh ngeh.



Kenapa OMEGAGUARD ? Bukannya Omega daripada sumber lain.


MINYAK IKAN TERBAIK DUNIA

Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk ( sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Berbanding dengan produk Omega di pasaran, omega guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang merangkumi spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan HDA.


Kebanyakan pengusaha-pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, ini menyebabkan sesetengah nutrien akan musnah. Malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan. Namun Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan omegaguard. Ia dihasilkan mengenai proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi. Sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB (plychlorinated biphenyl) - merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik).


Manfaat Utama :


1. Asid Lemak (Omega 3)

2. Mencegah penyakit saluran darah dan strok

3. Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori

4. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru

5. Menentang kanser

6. Memelihara fungsi sendi (arthritis)

7. Mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan


Orite, dekat bawah ni semua koleksi testimoni berjaya pengguna-pengguna Omegaguard yang sangat teruja dengan keberkesanannya.  




Anak batuk berkahak, selsema boleh hilang dengan hanya consume omega3 ni. Kalau anak korang sedang menyusu badan, ibu boleh makan dan transfer melalui susu ibu kepada anak. Manakala kalau anak minum susu fm, korang boleh picitkan omega dalam susu botol.

Kandungan omega 3 boleh memberi kelegaan kepada anak korang.




Anak kecil memang suka sangat dengan omega ni. Dorang kunyah-kunyah je tau. Senang lah kan nak kasi untuk anak supaya lebih bijak dan sihat sentiasa dengan omega 3 ni..yuhuuuu




Sejak amalkan omega ni tekanan darah tinggi dah turun. Dah serik laa asyik kena menanggungnya setiap kali mengandung. Alhamdulillah kebaikan ikan laut dalam ni memberi 1001 kebaikan sama ada untuk ibu mahupun anak. Boleh sharing-sharing aje penggunaannya




Hamboii seronoknyaaa dapat kurus dengan omega nie. Korang boleh telan terus omega ni @ picitkan dalam air minuman korang. Tengok hasilnya lepas di gabungkan dengan alfalfa + esp.
Glowing blink-blink lah yea




Inilah yang selalu kausar war-warkan. Omega 3 daripada ikan laut dalam yang sangat berkhasiat ni dapat memulihkan asthma. Dengan penggunaan yang konsisten, korang dapat pulih seperti biasa. Tak payah lagi bergantung dengan healer yang mempunyai kesan jangka panjang.




Anak kembali fokus dan rajin belajar dengan omega. Biasanya anak-anak biasala dorang akan mudah berjangkit dengan kanak-kanak lain bila bergaul. Tapi sejak amalkan omega walaupun hanya pengambilan seminggu sekali, anak dah tak sakit-sakit lagi.
Alhamdulillah




Jika kita mampu elak untuk menggunakan ubat batuk dengan vitamin semulajadi, kenapa masih ragu-ragu lagi. Sedangkan orang lain dah ke depan mengamalkan untuk kesihatan berpanjangan. Sedangkan kita still lagi terawang-awang.
Omega amat baik untuk membuang kahak.




Lihat lah dek kerana lebihan lemak, menyebabkan kecacatan pada wajah kita. Sedihkan !! Dengan penggunaan gLa + Omega, lemak-lemak yang timbul hilang terus dari radar. Senyum sampai ke gusi la kakak ni..hehe.


Banyak sangat testimonial dari pengguna omega ni yang sangat wowwww.. Omega ni bukan saja mempunyai satu khasiat saja, tapi boleh merawat banyak masalah kesihatan hanya dengan omegaguard sahaja.

Contoh kalau kita ke klinik, kita bagitau masalah kesihatan yang kita hadapi. Doc akan kasi ubat untuk rawat masalah kita tu. Dan dengan ubat tu kita tak boleh nak selesaikan masalah kesihatan yang lain. Nampak tak kat situ kehebatan omega 3 dari ikan laut dalam.

American Public Health Association mengesyorkan makan ikan laut air dalam sekurang-kurangnya saiz kad permainan sebanyak 2kali seminggu yang mengandungi paras asid lemak omega 3. Ia membantu mengurangkan risiko penyakit jantung sebanyak 44%.

Apa tunggu lagi.. jom kita consume omega ni.
Untuk sebarang tempahan & konsultasi percuma boleh hubungi kausar di talian tertera.



Kawasan Cod : RAWANG - SG BULOH - SUBANG - DAMANSARA

Call/wassup/sms : 011 2602 4678

Facebook : kauthar mohd

Instagram : kautharmohamad


DAFTAR AHLI UNTUK HARGA MENARIK



0 comments:

Post a Comment