Thursday, August 18, 2016

kurus bila usus bersih

No comments    


Bagus kan bila ada suplemen yang boleh bantu kita buang kerak kat usus. Perasan tak, pemakanan kita hari ini langsung tak membantu kita untuk mendapat perkumuhan yang 'smooth'.

Untuk menjamin kebersihan usus yang baik. Kita perlu makan sayuran hijau dan buah-buahan setiap hari dengan zat yang tidak hilang. Maksud saya di sini, kebanyakan zat sayuran akan hilang jika di masak terlalu lama dan buahan pula di sembur racun perosak dalam proses penanamannya.

Maka dengan terciptanya herb-lax daripada shaklee ini, pelbagai masalah berkaitan usus dapat di elakkan. Hanya dengan pengamalan secara konsisten, kerak-kerak di usus anda dapat di bersihkan secara total.

Jangan risau, herb-lax shaklee sangat-sangat mementingkan bahan dalam pembuatannya. Ramuan asas herb-lax terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi.

~ Alfalfa leaves. Membersihkan darah, usus dan hati.

~ Senna leaves. Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

~ Anise seed. Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.

~ Blue malva flower. Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.

~ Buckhorn bark. Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.

~ Licorice root. Membantu proses detoksifikasi.

~  Rhubarb root. Herba yang banyak digunakan dalam perubatan cina untuk digunakan sebagai antibiotik.

~ Fennel seed. Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol. Membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.

~ Culver's root. Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.

(Sifat-sifat ramuan herba tersebut adalah untuk menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut. Ianya terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang).


Perhatian !!

Mereka yang mempunyai masalah penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, herblax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12jam selepas pengambilan.

Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman / pembuangan kembali normal.


Memang lega bila kerak-kerak yang bersarang dalam usus kita ni dapat di buang kan. Ringan je badan..takde la lemau semacam.

Untuk tempahan vitamin boleh wassup cik kausar di talian 01126024678 @ walk in ke branch berhampiran tempat anda menggunakan ID Siti Kauthar bt Mohamad 1186983.

Shaklee  :  Selamat Suci & Semulajadi

Founder mysarbeauty

0 comments:

Post a Comment