Sunday, August 07, 2016

kehamilan yang di tunggu-tunggu : ikhtiar hamil

No comments    

kita seringkali dengar rintihan ibu-ibu yang sangat rindukan tendangan anak dalam kandungan. ya Allah betapa bahagianya bagi seorang wanita jika mendapat nikmat yang satu ini. sungguh, tak ada yang lebih berharga bagi seorang isteri dapat memiliki zuriat sendiri sebagai penyambung cinta sang suami.

Pelbagai usaha telah di lakukan namun masih juga tidak membuahkan hasil. kausar yakin pasti ada hikmah besar atas ujian buat isteri sekalian. mungkin akan ada yang mengatakan "kau boleh laa cakap cenggitu cenggini, sebab bukan kau yang alami". kan kan kan

tapi percayalah kausar juga seorang isteri, seorang wanita. sangat memahami keinginan tersebut. lebih-lebih lagi kausar terlibat secara langsung dan tidak langsung tentang kesihatan nutrisi. Maka ramai lah yang kausar jumpa dengan pelbagai situasi. dengan perkongsian itu, kausar sangat tersentuh hati. Berasa sangat2 bertanggungjawab untuk membantu wanita di luar sana. berkongsi setiap kebaikan yang kausar tahu.

IKHTIAR !!! Mesti sangat ramai yang boring kan dengan perkataan ni.. tapi percaya lah, Allah sangat memandang orang yang tidak pernah berputus asa dan berikhtiar sehabis daya. inSyaAllah bakal di pandang anytime oleh Allah.

100% organik
Ikhtiar hamil dengan tonik kesihatan vivix ni bukan lagi salah satu rahsia alam.. ia dah pom di viral dalam banyak media sosial sekarang ni.

Testimoni :


Dah 5 tahun kahwin dan tertunggu-tunggu zuriat, dah macam-macam cara ihktiar sampai dah sampai tahap putus asa dah. Tapi lepas SID shaklee perkenalkan dengan VIVIX dan berkongsi khasiat. Alhamdulillah dapat mengubah persepsi yang akhirnya membawa kepada perubahan. Selamat melahirkan anak perempuan, dan meneruskan dengaset pantang shaklee..

Alhamdulillah kami tumpang gembira
.
Itulah dia testimoni daripada perkongsian hangat di facebook.

Kandungan VIVIX yang kaya dengan resveratrol yang ditemui dalam tumbuhan dan buahan yang penoh khasiat.

Ikhtiar Hamil dengan memiliki anak kandung sendiri..dengan produk yang sangat berkualiti.
Rasa seperti anggur ribena.

Founder shakleebysar
Hubungi kausar di talian 01125924678 untuk dapatkan konsultasi dari kausar ye.

Shaklee : Selamat Suci Semulajadi

Bertindak segera !!!

0 comments:

Post a Comment