Friday, August 05, 2016

Cinta Hati Pertama

No comments    
Cinta Hati Pertama Saya

Bila Allah kurniakan kita sesuatu, itu bermakna kita mampu untuk melaksanakan tanggungjawab & urusan tersebut. Walaupun pada awalnya saya agak takut bila memikirkan tentang kehamilan dan seumpama dengannya. Konon-konon nak merancang

Tapi alhamdulillah rezeki Allah memang akan kasi tepat pada waktu. Saya tak perlu tunggu berbulan-bulan, Raudhatul Jannah dah melekat di rahim

Cek di klinik dah 7minggu dah, tu pom sebab kena paksa p klinik. Kalo tak memang taknak. Lagipom saya langsung takde tanda² alahan awal kehamilan. Siap duk naik basikal & naik moto lagi..muahaha.

Perasaan masa tu?
Tekezukk la..seronok tak terucap. En somi lagi lah senyum sampai ke telinga. Haha

Malahan masa kenduri belah suami dah 3 bulan usia kandungan. Amboih panjang pulak kalau dah boleh mengarang kuakuakua.
Di beri surprise oleh raudhah dengan bersalin czer awal 2 bulan..huiiiishhh, alhamdulillah sekarang membesar dengan sihat sejahtera.

Di sebabkan czer, Doc & nurse kiri kanan duk usya suh makan pil perancang. Aku ni duk tersengih² jek. Dalam hati, haihhh menjadi ke aku makan pil bagai. Sedangkan aku stil duk consume vitamins kesihatan shaklee. Ofcoz akan lagi menyuburkan. Muahaha

Merancang?? Biarlah rahsia..haha

Terima kasih ya Allah sudi pinjamkan cinta hati Raudhatul Jannah yang buat ku tido tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang hehe.

(Mekasih jugak pada yang sudi baca celoteh ku yang panjang ni)

Nah..belanjee pic raudhah yer

Nak cari vitaminss semulajadi selamat dan suci..boleh contact cik kausar anytime. Dapatkan konsultasi percuma dari saya dengan pembelian vitaminss.

Sambungannya di entry seterusnya tau. Pengalaman pahit manis cik kausar di wad NICU selama lebih kurang sebulan. Stay tuned ehe

0 comments:

Post a Comment