Saturday, August 06, 2016

Vivix merawat penyakit pada tahap sellular

No comments    
Anggur Muscadine
Kesihatan adalah sesuatu yang kita tak hargai kehadirannya tatkala tengah sihat. Namun ia di sedari dan di cari-cari tatkala sakit menempa.

Betapa berharganya nikmat sihat lebih dari harga emas pertama. Namun orang selalu alpa dan kedekut untuk melabur pada kesihatan mereka sehingga kemudoaannya terpaksa mengeluarkan beribu-ribu malah lebih dari itu untuk sebuah kesihatan.

Assalamualaikum korang..
Korang kenal tak buah gemok-gemoksss dan bolat-bolat kat gambar atas tu? Macam terung kan.. sama tapi tak serupa hehe.
Itulah anggur muscadine yang amat jarang ditemui tapi di beri sentuhan khusus dalam VIVIX. Anggur tersebut mempunyai 20 kromosom dan kerana penambahan kromosom tersebut, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan. Saiznya adalah sebesar bola golf.

Eh.. apa tu vivix ?
Okeh saya terangkan lebih lanjut neh..

Penyelidikan canggih sejagat untuk menentang penuaan selular dan perkongsian penyelidikan bertahun-tahun dengan saintis terkemuka telah menghasilkan Vivix. Penemuan saintifik yang hebar dari shaklee. Hanya vivix yang mengandungo adunan fitonutrien proprietari yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui. Manakala resveratrol menghasilkan ramuan yang 10x lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisma utama penuaan selular.

4 mekanisma penuaan pada tahap selular :

1. Kerosakan DNA ~ setiap hari sel tubuh kita di serang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' yang mengganggu fungsi sel dan panjang umur.
Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.

2. Pengawalan genetik ~ pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi umur pada tahap selular.
Di dalam penemuan terbaru, ujian klinikal menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel ~ motochandria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochandria menurun, maka fungsi sel juga akan menurun.
Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochandria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel.

4. Penimbunan protin AGE ~ penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
Ramuan vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

--» ianya dapat melindungi dan membaiki selular DNA
--» ianya memberi impak positif kepada pengawalan genetik
--» ianya menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria
--» ianya melambatkan pembentukkan protin AGE (advanced glycation end products)
--» ianya membantu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular, kesihatan dan kesejahteraan.

Kandungan Ramuan Semulajadi dalam VIVIX :

1. Muscadine grape
2. Purple carrot
3. Elderberry (Sambucus Nigra)
4. Polygonym cuspidatum

Wahhh.. selepas tahu tentang khasiat dan ramuannya yang hebat, baru lah kita sedar patut lah vivix ni di kenali sebagai tonik super power. Tidak hairan bahawa terdapat banyak testimoni berjaya yang di bawa oleh vivix.

Ubah lah kehidupan yang lebih sihat untuk menikmatinya dengan orang yang tersayang.

Kepada sesiapa yang ingin merasai sama kehebatan super duper tonik vivix ini, boleh lah menghubungi cik kausar di talian 01126024678 / wassup sahaja 0145154928.

Boleh juga kalo ingin terus walk in ke branch shaklee seluruh malaysia dengan menggunakan ID Siti Kauthar Mohamad 1186983.

SHAKLEE Selamat Suci & Semulajadi

0 comments:

Post a Comment