Wednesday, August 03, 2016

Free Trip To Orlando USA

No comments    

Free trip ke Orlando..

Tahniah kepada yang berkelayakan mengikuti trip ke Orlando, yang telah selamat berlepas semalam.

Inilah antara kelebihan Shaklee yang sentiasa reward ahlinya yang bertungkus-lumus. Akhir tahun akan di reward pakej umrah. Manakala tahun hadapan pula ke jepun.

Wowww..seronokkan kalo kita dapat turut serta. Kepada kamu kamu dan kamu yang ingin bersama-sama kami ingin menuju ke arah tu. Boleh laa contact cik kausar ye.

Selalu dengar orang cakap, 'alah mimpi lah nak p trip situ sini. Orang atas je yang berpeluang. Orang bawah ni gigit jari je'. Untuk pengetahuan umum, berada di atas bermula dari bawah dulu. Kalo kita tetibe tup tup nak berada di atas terus. Itu namanya bisnes warisan..memang family dah jutawan. Ye idok?

Usaha kan tangga kejayaan..

Shaklee bukan bisnes cincai²..tapi bisnes yang bersistem. Kamu usaha, kamu yang dapat hasil. Dengan produk semulajadi yang bertaraf dunia.. alhamdulillah :-)

Your love
Kauthar Mohd.  #shakleebysar

Kepada yang ingin menempah produk Shaklee, boleh lah berbuat demikian dengan menghubungi cik kausar di talian yang tertera @ boleh juga membeli terus di mana-mana branch / HQ Shaklee dengan menggunakan ID Siti Kauthar Mohamad 1186983 dengan harga ahli.

Wassup  0145154928
Calling.    01126024678

Shaklee  :  Selamat Suci Semulajadi


0 comments:

Post a Comment