Friday, November 11, 2016

My mom, My sweetheart

No comments    

My mom is my inspirasi..

Tak pernah tak support anaknya berbisnes. Dari segi kata-kata semangat and ofcoz dengan doa jugak. Dari zaman sekolah lagi, apa2 aje yang boleh di jual ai akan jual..hahaha. Kerepek pom masok kelas jugak.. licin woooii.!!

Setiap apa yang bakal kausar buat.. akan submit pada mak dulu. Ofcoz mak support.. kalau bermasalah dalam bisnes, mak tempat mengadu. Then bila dapat kejayaan mak jugak tempat berkongsi. Senyum meleret lah iyo..haha.

Terutama bila kausar buat Shaklee ni.. walaupun surirumah, masih boleh memberi pada mak. Ofcoz dengan bonus dari Shaklee. 

Walau apa orang cakap benda negatif yang boleh melukakan hati anaknya.. mak tetap orang pertama yang akan menenangkan. Untuk teruskan buat apa yang kausar suka buat. Abaikan kata2 negatif..

My mom is my best partnership :-*

Mestilah reason terbesar buat SHAKLEE untuk kasi kepada mak abah. Hidup ni takkan sempurna selagimana kita tak dapat bagi yang terbaik untuk mak abah kita sendiri.

Cita-cita agung ni takdenya tercapai kalo kita tak usaha ke arah tu.
So, big why ni dah cukup lengkap untuk kausar struggle mencapainya.

Tak kira apa sekalipun pekerjaan yang kita buat, reason yang no 1 ni perlu diutamakan. Gud luck dalam bekerja keras untuk membahagiakan dan memewahkan mak abah kita.

KAUTHAR MOHD
Founder of HMA Network


0 comments:

Post a Comment